7 Minuten training

De 7 minuten training is een ideale training voor thuis. Bij de 7 minuten training doe je 12 oefeningen in 7 minuten, waarmee je alle grote spiergroepen aanpakt. Iedere oefening doe je 30 seconden, waarna je 10 seconden rust neemt. Daarna begin je aan de volgende oefening.

De 12 oefeningen op een rij:
-Jumping jacks, 30 seconde + 10 seconde rust
-Wall-sit (als of je op een stoel met je rug recht tegen de muur), 30 seconde + 10 seconde rust
-Push-ups, 30 seconde + 10 seconde rust
-Sit-ups, 30 seconde + 10 seconde rust
-Step-ups, 30 seconde + 10 seconde rust
-Air squats, 30 seconde + 10 seconde rust
-Chair dips, 30 seconde + 10 seconde rust
-Plank (rechte rug/geen hoek), 30 seconde + 10 seconde rust
-Running in place, 30 seconde + 10 seconde rust
-Lunges right/left (tenen naar voren), 30 seconde + 10 seconde rust
-Push-up  + rotate right(opdrukken + op 1 hand/arm opzij), 30 seconde + 10 seconde rust
-Push up + rotate left(opdrukken + op 1 hand/arm opzij), 30 seconde + 10 seconde rust
-Side plank right, 30 seconde + 10 seconde rust
-Side plank left, 30 seconde + 10 seconde rust

Wat heb je nodig: een timer, een stoel, een muur, eventueel een gym-matje en trek sportschoenen aan.

Let goed op je techniek bij het uitvoeren van de oefeningen. Herhaal deze work-out elke dag. Heb je energie over doe het rondje nog een keer.

Succes!

  Het
gaat je
lukken.